13 September 2013

aku yang jiwang

Salam..

Semenjak satu duak menjak tok, aku nang jiwang karat. Kali in love kata orang. Kenak kata orang tapi bukan kata ku mpun. Sebab nya, malu nak ngakuk dikpun jatuh chenta. Hahaha. Not my 1st love and bukan juak 2nd love tapi yang ke-4. Aok, ku sik banyak ex-gerek. Setia tek kata dirik ku. Hahaha. Aku milih? Aok juak. Hehe..


Mun dah in love ya kenak sik nikah gik? Oh.. ada banyak cerita dalaman yang sikpat nak cerita sitok. Bukan lah sebab nya laki orang, tapi sebab hidup kita tok bukan hanya kita nak. Perlu juak mikir hal sekeliling. Dan juak bukan sebab family suka or sik. Alhamdulillah, both family sikda masalah. Janji anak suka. Dan juak, jodoh bukan kita yang tentukan. Jodoh sik semestinya dengan orang yang kita in love. Jodoh kita ialah dengan orang yang terbaik untuk kita. Insya Allah dengan orang yang terbaik akan mampu membimbing kita ke arah yang lebih baik di dunia dan akhirat. Aminn...


Perasaan masa tok nang berbunga-bunga eh. Dalam hati ada taman bunga. Dah lah bunga nang kembang mekar jak. Harum jak bau bunga. Macam-macam jenis bunga ada. Yahhh.. camya la tek konon dalam ati aku masa tok. Mun dah camya gilak nikah gik nak. Maok aku. Maok bena. Tapi yala tek. Sik juak susah. Pun sik juak complicated. Susah nak cerita jak. Hehehe..


Insya Allah, ada jodoh adalah nak oh. Ku serahkan segala dengan Nya. Tapi.. IM IN LOVE :D





Mama Embok said...

wahhh!! gud luck rini!!!!!!!!!!

siboh jual mahal gilak. stat gik polah move!

aaaaaaaaaaaaaaa..... best nya perasaan bila jatoh cinta yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

Rynnielofar said...

makseh ema..
sikda jual mahal.. there is no business in love...wasehhh... hahaha..

move nya step by step jadi seloww..mun makey lif laju gilak takut kelak terusuk.. hahaha..

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search